Sfaturi pentru a va imbunatati prezenta online si pentru a creste numarul de clienti

search-engine-optimization

Aveti o afacere pe care intentionati sa o dezvoltati in urmatoarea perioada? Ei bine, nu uitati de prezenta online si de consolidarea imaginii in mediul virtual. Doar asa veti putea obtine cele mai bune rezultate si veti reusi sa aveti mai multi clienti intr-un timp foarte scurt.

Utilizarea marketingului prin e-mail

Marketingul prin e-mail  nu este nou. Aceasta strategie de marketing digital exista de ceva vreme si a crescut in popularitate in timp.  Marketingul prin e-mail are motive intemeiate sa fie  instrumentul preferat al unui marketer digital. Inainte de a face o alegere cu privire la compania cu care sa lucrati, intrati pe https://spartanseo.ro.

Este una dintre putinele strategii de a va dezvolta afacerea care functioneaza cu adevarat. In marketingul prin e-mail, atat clientii potentiali, cat si cei existenti primesc e-mailuri directionate in mod special catre micronisa lor.  Deoarece aceste e-mailuri sunt adesea personalizate pentru a se potrivi perfect nevoilor cititorului, au sanse mai mari de a transforma oamenii in clienti obisnuiti.

Marketingul prin e-mail este o modalitate excelenta de a comercializa continut, adaptandu-l la nevoile specifice ale clientului si cresterea sanselor de a castiga clienti suplimentari.

Investeste in marketing video

Una dintre cele mai eficiente moduri de a va dezvolta cu succes afacerea online este prin  marketingul video .  Clientii raspund mult mai repede dupa vizionarea unei reclame video decat cu orice alt tip de reclama. De fapt,  64% dintre clienti  sunt probabil sa raspunda dupa ce vizioneaza un anunt video de marca. De asemenea, se estimeaza ca antreprenorii cresc cu 49% mai repede cu reclame video decat fara. Marketingul video este o strategie de marketing digital eficienta, realizata in mare parte prin platforme precum YouTube si webinarii.

Webinariile  sunt o modalitate eficienta de a va pune informatiile online. Puteti incarca prelegeri, ateliere de lucru sau prezentari video online prin intermediul  software-ului webinar .

Aceste  videoclipuri interactive  permit antreprenorilor sa puna online tot continutul lor legat de afaceri pentru ca clientii sa-l vada.

Deoarece seminariile web sunt destul de amanuntite, clientii sunt de obicei bine multumiti pana la sfarsitul sesiunii si raspund la produsul sau serviciul oferit.

YouTube este una dintre cele mai mari si mai vechi platforme de social media existente. In fiecare zi exista aproximativ doua miliarde de utilizatori care urmaresc videoclipuri de durata diferita pe YouTube.

Asadar, asa cum este evident, site-ul web este una dintre cele mai populare platforme cu numerosi utilizatori. Avand un canal si postand frecvent pe acesta, puteti ajunge la mult mai multi oameni decat prin orice alt mediu.

Indiferent daca doriti sa difuzati o reclama sau sa va implicati in marketingul afiliat, YouTube are un mare potential de a va ajuta sa va dezvoltati afacerea online.

 

Din acest motiv, marketingul digital prin canalele YouTube ar trebui sa fie cu siguranta o parte a strategiei digitale a fiecarui antreprenor.

Indiferent de strategia aleasa, este foarte important sa lucrati doar cu profesionisti pentru a obtine rezultate foarte bune si pentru a ajunge la inima clientilor.