Utilizarea SMS marketing pentru a genera venituri

Statisticile spun că o persoană obișnuită își verifică telefonul de 160 de ori pe zi. Acesta este doar unul dintre motivele pentru care SMS marketingul de la SMS Gateway poate fi cea mai buna strategie conceputa pentru o companie si nu numai. 46% dintre oameni spun că își verifică telefoanele chiar înainte de a se ridica din pat.

Ideea este că oamenii își păstrează telefoanele la îndemână și sunt întotdeauna gata să le folosească pentru a găsi informații sau pentru a verifica cele mai recente actualizări din rețelele sociale. În plus, ratele de deschidere pentru mesaje text depășesc cu mult e-mailul – 98% față de doar 20% pentru e-mail.

Publicitatea mobilă funcționează, dar numai dacă mesajul ajunge în căsuța de e-mail a consumatorului și numai dacă anunțul este optimizat pentru mobil. Este singura modalitate de a evita zgomotul și de a obține o rentabilitate pozitivă a investiției. Majoritatea agenților de marketing online râd de ideea de marketing prin SMS, deoarece cred că este mai reglementat decât marketingul prin e-mail. Dar acesta este un mit.

Tacticile reduse de direcționare pe dispozitive mobile costă conversii, clienți și venituri. Între timp, marketingul prin SMS pândește în fundal, așteptând să se valorifice. E-mailurile pot rămâne necitite zile întregi, apelurile telefonice pot rămâne fără răspuns, dar mesajele text sunt aproape întotdeauna citite imediat după ce sunt trimise.

CTR-ul mediu pentru anunțurile PPC este și mai rău, cu 2% . Ideea este că marketingul prin SMS este subestimat și subapreciat. Dar nimic grozav nu vine fără captură. Nu este nici etic, nici legal să se trimita mesaje nesolicitate cu marketing prin mesaje text. Va fi nevoie de o inscriere scrisa. Din fericire, clienții au o modalitate ușoară de a se înscrie – sau de a renunța – direct de pe telefoanele lor mobile, cu majoritatea serviciilor de marketing text.

Clienții se pot înscrie fără probleme la lista de abonați ai mesajelor text a unei mărci de pe site-ul lor mobil, rețelele sociale sau alte canale digitale. Cu o singură atingere, un mesaj se va popula în căsuța lor de mesaje. Ei pur și simplu apasă pe trimite pe mesajul text pre-populat pentru a se înscrie și a primi un mesaj de bun venit.

Există nenumărate platforme de mesaje text care permit să se gestioneze campania de pe desktop. Se va gasi o soluție care va oferi acces la analize detaliate care permit să s eurmeze fiecare pas din procesul de conversie, începând cu livrarea și deschiderea inițială. Mesageria mobilă face posibil să se primeasca rapid feedback de la destinatarii companiei printr-o atingere rapidă pe butonul „răspunde” sau printr-un clic pe linkul companiei.

Se pot livra mesaje rapide și simple care direcționează abonații înapoi pe site-ul companiei. În general, marketingul mobil este rapid. Odată ce este apasat butonul „trimite”, mesajul se trimite instantaneu. Se poate configura o campanie și se pot obține sute de clickuri în câteva minute. Trimiterea unui mesaj text prin intermediul dispozitivului mobil oferă o oportunitate informală de a personaliza mesajul. Se poate personaliza mesajul, se pot directiona utilizatorii către jocuri distractive unde pot câștiga cupoane și se poate urmari fiecare pas al procesului de conversie.