Cum sa ai un magazin online mai bun si care sa vanda mai mult

Datorită tehnologiei, construirea unei prezențe online este mai ușoară ca niciodată, făcând posibilă atingerea consumatorilor din întreaga lume. Dar, cu atâtea companii dornice să facă afaceri, cum vă asigurați că magazinul dvs. se ridică deasupra concurenței? Există mai multe metode „neinteresate” pentru a-ți construi afacerea, dar cheia succesului nu este să faci bine un lucru, ci să combini mai multe tactici în mod consecvent. Iată trei dintre preferatele noastre:

Serviciu excelent pentru clienți
Furnizarea de servicii excelente pentru clienți nu înseamnă doar să vă asigurați că clientul dvs. este suficient de mulțumit pentru a face o achiziție. Urmăriți-vă consumatorii prin achiziționarea lor din momentul inițierii unei comenzi până în momentul în care produsul este primit pentru a vă asigura că faceți parte din ciclul complet de servicii pentru clienți. Social media este un instrument excelent pentru a notifica clienții cu privire la actualizările expedierilor și pentru a obține feedback. Dezvoltarea unei strategii active de ascultare a rețelelor sociale vă permite să identificați atât comentariile pozitive, cât și cele negative referitoare la produsul dvs., pentru a beneficia de recenzii pozitive și de a răspunde proactiv la negativitate.

Parteneriate cu influenceri
Construirea de parteneriate cu influențatori online poate fi o modalitate eficientă din punct de vedere al costurilor de a vă extinde grupul de clienți potențiali, dar asigurați-vă că ați selectat cu grijă parteneriatele. Este important să luați în considerare influențatorii care împărtășesc un etos de afaceri similar și care au o prezență online bine gândită. Prea des, personalitățile online pot împiedica afacerile atunci când există o nepotrivire între parteneri. Relațiile dvs. de influență ar trebui să vă amplifice produsele și să nu le distragă atenția.

Ambalaje de marcă
Stabilirea unei estetici a mărcii coerente nu numai că vă atrage publicul ideal, ci îi ajută pe clienți să vă amintească de marca dvs., astfel încât (1) să cumpere din nou de la dvs. și (2) să împărtășească experiența lor cu ceilalți! O modalitate simplă, dar eficientă de a crea o experiență memorabilă pentru clienții dvs. este să utilizați ambalaje de marcă de înaltă calitate. Atunci când clienții dvs. primesc bunuri ambalate frumos de la compania dvs., acesta transmite nivelul de calitate și profesionalism pe care îl oferă marca dvs. Companiile precum Noissue fac acum este ușor și accesibil pentru întreprinderile mici să creeze ambalaje personalizate pentru produsele lor. Noissue, care oferă ambalaje de marcă conștiente și responsabile din punct de vedere al mediului, cum ar fi mailers, hârtie de hârtie, autocolante și bandă de ambalare, este favoritul nostru personal, deoarece se străduiesc să creeze produse premium care să vă satisfacă clienții contribuind în același timp la reîmpădurirea globală. Este un câștig-câștig!